Servisní středisko
Servisní středisko disponuje širokou technickou základnou vybavenou pro rychlý a kvalitní servisní zásah. Řadu problémů se snažíme vyřešit telefonicky a ušetřit tak našim zákazníkům nemalé finanční prostředky. Naši zkušení technici jsou pravidelně školeni a certifikováni ve výrobních závodech našich dodavatelů. Při servisních zásazích jsou používány originální náhradní díly, dokumentace a moderní diagnostická technika. Některé opravy jsou na přání zákazníka prováděny mimo pracovní dobu, aby narušení provozu bylo minimální.

Péče o zákazníky
V rámci péče o naše zákazníky nabízíme možnost provedení pravidelné preventivní prohlídky, tzv. profylaxe. Jedná se o periodickou kontrolu, údržbu a odzkoušení dodaného zařízení, jehož cílem je zjištění aktuálního stavu a snaha eliminovat neočekávané závady. Díky preventivním prohlídkám alespoň v režimu 1x ročně lze jednoznačně prodloužit životnost a snížit poruchovost technologie.
- Vlastní tým odborných a pravidelně školených techniků,
- záruční i pozáruční servis,
- hot-line v režimu 24/7,
- pravidelné preventivní prohlídky technologií – profylaxe,
- průběžná školení na provoz a údržbu zařízení,
- sanitační a hygienický servis gastro techniky.
